فری فایر

معرفی بهترین کاراکترهای فری فایر به ترتیب | برسی 15 کاراکتر برتر

فری فایر به بازیکنان این امکان را می‌دهد که یک کاراکتر را به عنوان اصلی خود انتخاب کنند، استفاده از هر کاراکتر ویژگی ها و استایل خاصی به گیم پلی شما میدهد.
در این مقاله به برسی قدرت 15 تا از بهترین کاراکتر های فری فایر پرداخته ایم و در انتها بهترین کاراکتر فری فایر را به شما معرفی کرده ایم.


با PlayerUnknown’s Battlegrounds و نسخه موبایل آن، PUBG Mobile، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال بازار، منطقی است که توسعه‌ دهندگان و انتشاردهندگان دیگر نیز سعی در بهره‌برداری از محبوبیت آنها داشته باشند. به عنوان نتیجه‌ای از این تلاش، گارنا و بازی گارنا فری فایر به سرعت پس از عرضه در سال 2019 دنیای بازی‌های موبایل را به تصرف درآورد و همچنان طبق آمار گوگل پلی استور در روزهای امروز هم جزو بهترین و محبوب ترین بازی های موبایلی در سراسر جهان است.

جالب اینکه، گارنا فری فایر ویژگی‌های جالبی دارد که آن را از بازی‌های همتایی مانند Call Of Duty Mobile و PUBG Mobile متمایز می‌کند. به عنوان مثال، فری فایر امکان انتخاب یک کاراکتر به عنوان کاراکتر اصلی را فراهم کرده است، و این بی‌تردید لایه‌ای خاص و جذاب از شخصی‌سازی کاراکترهای داخل بازی است.

با وجود عدم اعلام خبرهای مهمی برای به‌روزرسانی‌های بزرگ در سال 2023 و 2024، گارنا فری فایر همچنان یکی از برترین بازی‌های موبایل در گوگل پلی استور و اپ استور میباشد.

در حالی که بازی‌های بتل رویال دیگر یا به سوی واقعی تر شدن گرافیک و گیم پلی حرکت میکنند، فری فایر با آپدیت های جذاب خود از بازی های دیگر سبقت گرفته و در حالی که یک قدم جلوتر از آنها رفته و با تبدیل هر کاراکتر به یک سوپر هیرو با قدرت های مختص خود در کنار جذابیت بازی های بتل رویال جهان باز تبدیل به انتخاب اول گیمیر های موبایلی شده است.

از این نظر در دنیای فری فایر، انتخاب کاراکتر به همان اندازه که انتخاب اسلحه در پیروزی نقش دارد مهم است. این موضوع محیطی جذاب به بازی اضافه می‌کند. به علاوه، از آنجا که کاراکترهای آن اغلب ویژگی‌های منحصر به فرد دارند، انتخاب صحیح کاراکتر در دسترس می‌تواند سریعاً نتیجه مبارزه را تغییر دهد.

این کاراکترها به طور خاص برای استایل های مختلف نبرد و سلایق و استایل گیم پلی بازیکنان مختلف در حالات مختلف طراحی شده اند. برخی از آنها مناسب حمله سریع، برخی مهارت های زنده ماندن یا سرعت بهبود در شرایط سخت را افزایش میدهند.

خرید جم فری فایر با قیمت ارزان و مناسب

15 – Xayne (Xtreme Encounter)

شیلدها و حفاظت‌ همچنان به عنوان یک مؤلفه فعال در گیم‌ پلی گارنا فری فایر باقی می‌مانند، کاراکترهای مختلف راهکارهای دفاعی متعددی را ارائه می‌دهند. به خصوص برای افزایش زمان بقا آن‌ها طراحی شده‌اند. برای بازیکنانی که می‌خواهند مزیتی نسبت به دیگران کسب کنند که به طور فزیکی بر دفاع و حفاظت تمرکز دارند، زین (Xayne) بی‌تردید انتخاب مناسبی برای آن‌هاست.

کلیدی به مهارت‌های او مربوط است ویژگی کاراکتری او به نام “Xtreme Encounter” است. به لطف این مهارت، زین نه تنها به مدت موقت 120 HP اضافی دریافت می‌کند، بلکه به شیلدها و دیوارهای یخی نیز خسارت اضافی اضافی وارد می‌کند.تصور کنید در صورتی که همچین قابلیتی داخل بازی فورتنایت بود. استفاده مؤثر از این قابلیت، در مقابل بازیکنانی که در حال بیلد و ساختن مکان هایی برای موضع گرفتن علیه شما هستند، بدلیل آسیب به سازه های آنها ضربه مهلکی به آنها میزند. زین می‌تواند به سرعت ازدیوار های یخی دشمنان عبور کرده و جلوی موضع گیری و برتری یافتن آنها از این طریق را بگیرد.

خرید جم فری فایر با آیدی و شارژ آنی (واریز اتوماتیک)

14 – Maxim (Gluttony)

همچون بازی‌های بتل رویال دیگر، گارنا فری فایر به بازیکنان دسترسی به تنوع زیادی از آیتم ها و موارد مصرفی‌ها مانند کیت‌های پزشکی و قارچ‌ها می‌دهد تا از آنها در مواقع مورد نیاز استفاده کنند تا HP و شیلد دریافت کنند. اما فری فایر برای هیجان بیشتر و چالشی کردن گیم پلی، استفاده از این موارد را مورد نیاز چندین ثانیه زمان کرده است و این یعنی شما نمی‌توانید در حال حرکت از این موارد استفاده کنید و HP خود را افزایش دهید، تصور کنید در حال نبرد با دشمنان خود هستید و مقداری HP از دست میدهید و هم اکنون باید با استفاده از مدکیت ها (medkit) HP خود را افزایش دهید. در این حین اگر زمان رسیدن حریف به خود را مدیریت نکنید ممکن است حریف شما از راه برسد و شمارا غافل گیر کند. خبر خوب این است که با استفاده از ماکسیم میتوانید این مدت زمان را به حداقل رسانده و در زمان کمتر از مدکیت ها و ماشروم ها استفاده کنید.

با مکسیم، بازیکنان به توانایی کاراکتری او به نام “Gluttony” دسترسی دارند. همان‌طور که در پاراگراف قبلی به آن پرداختیم، این توانایی به بازیکنان در استفاده از موارد مختلف مثل مدکیت ها از لحاظ مدیریت زمان مزیت می‌دهد. هنگامی که این قابلیت فعال می‌شود، “Gluttony” تا حدود 10 درصد کاهش زمان مورد نیاز برای استفاده از کیت‌های پزشکی و مصرفی‌های دیگر را به بازیکنان اعطا می‌کند، که به بهبود سلامت کاراکتر و بازیابی HP از دست رفته آنها کمک میکند. در دل مبارزه، این 10 درصد می‌تواند مزیت چشم گیری باشد که بازیکنان برای بدست آوردن پیروزی نیاز دارند.

خرید کارت هفتگی ارزان فری فایر

13 – Shimada Hayato (Bushido)

مبارزات تن‌ به‌ تن در بازی‌های بتل رویال، یکی از مهم ترین عوامل تعیین‌کننده استراتژی بازیکن است. برخی ترجیح می‌دهند با عقب‌نشینی موقط، امنیت خود را حفظ کنند، اما برخی دیگرعاشق ریسک کردن هستند و حمله می‌کنند. شیمادا هایاتو(Shimada Hayato)، یکی از شخصیت‌های بازی Garena Free Fire، درست است که سبک بازی هایاتو امکان حمله بازیکنان دیگر به شما را به نسبت عقب نشینی و کمپ کردن افزایش میدهد، اما در عوض قدرت حمله و قدرت تک تک گلوله های شلیک شده توسط شما را افزایش خواهد داد و شما را تبدیل به بازیکن قویتری خواهد کرد.

قدرت این کاراکتر که بوشیدو (Bushido) نام دارد، بازیکنان کنترل‌ کننده هایاتو در عوض کاهش 10 درصدی در سلامتی (HP) می‌توانند تا 9.5 درصد افزایش در نفوذ زره حریف را دریافت کنند، عملاً بازیکنان را تشویق می‌کند تا همواره در مواجهه با دشمنان در مبارزه به حمله بروند. کاراکتر او برای بازیکنانی که علاقه دارند به به بازیکنان دیگر حمله کنند بسیار مناسلب است.

12 – Homer (Senses Shockwave)

وقتی که از قدرت هومر یعنی (Senses Shockwave) استفاده میشود، یک پهپاد به سمت نزدیکترین حریف در مقابل هومر پرتاب میشود. پس از رسیدن به هدف، پهپاد یک موج شوک ایجاد می‌کند که نه تنها 25 آسیب به حریف وارد می‌کند، بلکه باعث ایجاد کاهش قدرت حریف نیز می‌شود. هدفی که توسط Senses Shockwave مورد اصابت قرار می‌گیرد، به مدت پنج ثانیه، سرعت شلیک خود را 35 درصد و سرعت حرکت خود را 60 درصد کاهش می‌دهد. علیرغم مدت زمان کوتاه، پنج ثانیه می‌تواند تفاوت بین زنده ماندن یا مرگ یک تیم در یک درگیری باشد.

11 – Dimitri (Healing Heartbeat)

فری فایر Garena Free Fire با همکاری دی جی دیمیتری وگاس، شخصیتی به نام دیمیتری را داخل خود جای داده است. دیمیتری فقط یک دی جی معروف نیست، او داخل دنیای فری فایر، اون به عنوان یک مهندس صدا مشهوراست. اشتیاق دیمیتری به موسیقی به قدری زیاد است که نوت های موسیقی او می‌توند به معنای واقعی کلمه، زندگی دیگران را بهبود ببخشد. بتل رویال از این ویژگی دیمیتری در توانایی “Healing Heartbeat” استفاده می‌کنه.

از طریق “Healing Heartbeat“، دیمیتری می‌تواند یک منطقه بهبودی به طول 3.5 متر ایجاد کند که بر روی هم‌ تیمی های او تأثیر می‌گذارد. این کار به تیم دیمیتری کمک می‌کند تا به اندازه 3 واحد از سلامتی (HP) در هر ثانیه بهبود پیدا کنند و کاربرانی که کنار افتاده‌اند، می‌توانند از (self-recover) برای بلند شدن در حالتی که توسط دشمن ناک شده اند و منتظر هم تیمی خود هستند تا آنهارا ریوایو کنند، بدون نیاز به کمک آنها خودشان خود را بلند کنند و از فرصت دوباره استفاده کنند. این قدرت می‌تواند دیمیتری را تبدیل به ایده‌آل ترین کاراکتر برای بازی های تیمی یا کلش اسکواد باشد.

خرید کارت ماهانه فری فایر

10 – Wukong (Camouflage)

گاهی اوقات، برنده شدن تنها هدف شماست و بهای آن مهم نیست! بازیکنان در بازی‌های بتل رویال برای پیروزی در یک مسابقه، نیاز به استفاده از تمامی قابلیت ها و تمامی امکانات هستند و اغلب، این به معنای غافلگیر کردن دشمنان و کشتن آنها قبل از حس خطر کردن آنها و واکنش به آن است. این می‌تواند به اشکال مختلفی مانند تیراندازی یا حتی کمین انجام شود، اما به لطف ووکونگ، بازیکنان Free Fire می‌توانند تبدیل به بوته شوند و از این روش برای استتار کردن و غافلگیری دشمنان خود استفاده کنند.

به لطف توانایی استتار Wukong ، ووکونگ می‌تواند به مدت ده ثانیه به یک بوته تبدیل شود، اما نقطه ضعف آن کاهش سرعت حرکت 40٪ است. علاوه بر این، استفاده مجدد از قدرت این کاراکتر نیازمند گذشت 250 ثانیه در سطح پایه است که ووکونگ می‌تواند به ازای کشتن هر یک از دشمنان بلافاصله و بدون نیاز به گذشت زمان از آن استفاده کند. در حالی که ده ثانیه بسیار کوتاه به نظر می‌رسد، بازیکنانی که عاشق بازی‌های مخفی‌کارانه خود هستند، می‌دانند که این زمان بیش از اندازه کافی است تا به یک تیم ناآگاه حمله کنند و آنها را با قدرت سلاح‌ها و زیرکی خود آشنا کنند.

9 – Alvaro (Art Of Demolition)

بازیکنان هر بازی بتل رویال می‌دانند که یک ماده منفجره قابل پرتاب می‌تواند در صورت استفاده صحیح و به جا، آسیب کافی وارد کند تا ضربه محلکی به تیم حریف وارد کند. آلوارو(Alvaro) و عشق او به مواد منفجره، قابلیتی است که این کاراکتر را برای آن بازیکنان تبدیل به بازیکنی بهشتی میکند. آلوارو به عنوان کارشناس انفجار بازی، از فناوری مناسبی برخوردار است تا مطمئن شود که مواد منفجره بازیکن از همیشه مرگبارتر هستند.

او این کار را از طریق توانایی هنر تخریب “Art Of Demolition” خود انجام می‌دهد. این توانایی نه تنها به مواد منفجره بازیکن، 10٪ آسیب اضافه می‌کند، بلکه دامنه انفجار آنها را نیز 7٪ افزایش می‌دهد. این افزایش آسیب و دامنه انفجار، قدرت نارنجک‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و بازی‌های تهاجمی را برای تیم‌های تهاجمی قابل اجراتر می‌کند.

خرید سی پی کالاف موبایل

8 – Skyler (Riptide Rhythm)

دیوار های یخی ویژگی فوق العاده ای برای موضع گیری، استفاده از مدکیت ها هنگام رویارویی با دشمنان و گاها بهترین مکان برای کمین کردن علیه دشمنان است.

اگر شما هم از دیوار های یخی دشمنان خود خسته شده اید، باید به شما بگویم که اسکایلر با قدرت فعالی که دارد ضربه‌ای به دیوار های یخی دشمنان ایجاد میکند که تمام آنهارا شکسته و از بین میبرد.

همچنین در حالتی که شما از قدرت کاراکتر اسکایلر ینی “Riptide Rhythm” استفاده کنید با ساخت هر دیوار یخی5 واحد HP دریافت خواهید کرد.از این رو ابرستار معروف اسکایلر دارای ابزارهای مناسبی برای از بین بردن دشمنان شما به خصوص داخل روم های تک به تک است.

با توجه به آهنگ موج شکنی “Riptide Rhythm” او، سکایلر می‌تواند یک انفجار صوتی را آزاد کند که تا پنج دیوار یخی در فاصله 50 متردورتر را نابود کند.

7 – Clu (Tracing Step)

بازیکنانی که سبک بازی آنها تهاجمی است میدانند غافلگیر شدن توسط دشمنی که بر علیه آنها کمین کرده است ممکن است شرایط را علیه آنها دشوار و سخت کند و تشخصیص مکان های دشمنان چقدر میتواند مفید باشد. Clu شخصیتی است که برای این کار مناسب است، زیرا این کارآگاه خصوصی همه ابزارها را برای ردیابی دشمنان در حال حرکت در اطراف او دارد.
او این کار را از طریق قابلیت “Tracing Step” انجام می‌دهد، که تا شعاع 50 متری او تمام دشمنان اورا روی نقشه نشان میدهد.

این برای یک تیم تهاجمی بسیار خوب است، زیرا Clu می‌تواند مکان‌هایی را مشخص کند که دشمنان در حال پرسه زدن هستند و منتظر غافلگیری شما هستند.

6 – Jota (Sustained Raid)

در عمل، اگر همهٔ حریفان شما مرده باشند، لزوماً نیازی به احتیاط در بازی ندارید. اما این معمولاً ذهنیتی است که بازیکنان به شدت جدی به دنبال پیروزی یا به شدت تهاجمی است. خوشبختانه، جوتا می‌تواند به اجرای این سبک بازی کمک کند، زیرا گیم‌پلی او اساساً باعث ایجاد پیروزی آسان شما خواهد شد.

این به لطف توانایی “Sustained Raid” او امکان‌پذیر است، زیرا به او اجازه می‌دهد هر زمان که دشمنی را ساقط کند، مقدار کمی HP به دست آورد. این نه‌تنها انگیزه‌ای برای نابودی دشمنان است، بلکه استراتژی‌ گیم‌پلی شمارا تبدیل به بازیکنی خواهد کرد که تک تک دشمنان شما از رویارویی با شما واهمه داشته باشند.

به دست آوردن سلامتی یا HP پس از شلیک به دشمن یک پاداش فوری و قابل توجه است که نباید آنرا دست کم بگیرید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی ارزان

5 – Captain Booyah/K (Master Of All)

مفهوم EP یکی از ویژگی‌های متمایزکننده Free Fire از دیگر بازی‌های بتل رویال است، این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا برای بازیابی HP از دست رفته به جای استفاده از مدکیت ها از EP استفاده کنند، البته به شرطی که EP کافی داشته باشند. اما تعداد زیادی از کاراکترها وجود ندارند که بتوانند نحوه عملکرد EP را در بازی تقویت کنند. یکی از این کاراکترها Captain Booyah یا K است.

توانایی Master Of All مجموع EP او را 50 واحد بیشتر می‌کند و به او اجازه می‌دهد EP خود را تا 250 افزایش دهد. در حالت “جو جیتسو” تمام هم تیمی های او که تا فاصله 6 متری او قرار دارند، 500٪ افزایش نرخ تبدیل EP به HP را دریافت می‌کنند. در همین حال، Captain Booyah می‌تواند تا 3 EP در ثانیه را از طریق حالت “Psychological Mode” درمان کند و به او اجازه می‌دهد دائماً EP را ذخیره کند.

4 – DJ Alok (Drop The Beat)

داخل بازی‌های بتل رویال شرایط میتواند در کسری از ثانیه بسیار سخت شود، نه لزوماً به این دلیل که امکان دارد در نبرد تک به تک کشته شوید، بلکه به این دلیل که قبل از اتمام یک نبر و نابودی دشمن با دشمن یا دشمنان بعدی وارد مبارزه میشوید.کمبود زمان ریکاوری اغلب منجر به برخوردهای مرگبار می شود و به نظر می رسد موسیقی DJ Alok به آنها کمک می کند تا HP از دست رفته خود را در شرایط حساس به سرعت بازیابی کنند.
به لطف قدرت فعال این کاراکتر که “Drop The Beat” نام دارد، دی‌جی آلوک و هم تیمی های او که تا فاصله 5 متری او قرار دارند، با سرعت 5 HP در ثانیه و به مدت ده ثانیه دریافت میکنند، همچنین سرعت حرکت آنها 15 درصد نیز افزایش میابد. DJ Alok می تواند به یک شخصیت پشتیبانی باورنکردنی در بازی تبدیل شود. بازیکنان می توانند بازی های تهاجمی تری داشته باشند و بدانند DJ Alok می تواند در صورت نیاز به آنها کمک کند.

3 – Chrono (Time Turner)

در یک نبرد بتل رویال خشن مانند Free Fire بعضی وقت ها زنده ماندن مهمتر از آسیب رساندن به دشمنان است. و در حالی که داشتن بسیاری از قدرت های شفابخش می‌تواند پیروزی شما را بسیار آسان‌تر کند.اما اگر اصلاً آسیب نبینید، پیروزی شما راحت تر است. این جایی است که Chrono وارد عمل می‌شود. Chrono که یک شکارچی قدرتمند سفر در زمان است، قصد دارد از مهارت‌های خود برای کمک به شما استفاده کند.

از نظر مبارزاتی، Chrono به Time Turner متکی است. این یک سپر است که نه تنها می‌تواند در برابر آسیب تا قدرت تخریب 600 یعنی به اندازه 3 برابر HP کامل دفاع کند، بلکه سرعت حرکت را 10٪ افزایش می‌دهد. این باعث می‌شود Chrono یک کاراکتر ضروری باشد، زیرا او یکی از شخصیت‌های نادری است که می‌تواند نه تنها از خود، بلکه از کل تیمش در برابر تیر های دشمنان محافظت کند.

2 – A124 (Thrill Of Battle)

هدف این ربات انسان نما پر کردن و بازیابی HP شما با استفاده از EP است.

این قدرت در لحظات حساس مورد استفاده قرار میگیرد، با بازیابی سریع HP تبدیل به بازیکنی با جان بینهایت میشوید که دشمنانتان نمیتوانند جلوی شمارا بگیرند.خوشبختانه، A124 اینجاست تا شمارا تبدیل به بازیکنی شکست ناپذیر کند.

خرید یوسی پابجی موبایل ارزان

1 – Kelly (Dash)

گاهی اوقات، بهترین توانایی‌ها در یک بازی از کاراکتر هایی بر می‌آیند که کاربردهای عملی و آسانی را برخوردار باشند و کلی “Kelly” دقیقاً جز همین کاراکتر ها است.

سرعت داخل فری فایر یکی از مهم ترین موارد تاثیر گذار روی بازی و پیروز شدن شماست.
کلی با تکیه بر زیرکی و هوش خود در کنار تخصص او که ورزش کردن است پیشی گرفتن از حریفان را به شما هدیه میدهد.

قدرت او نیاز مهمی برای تمامی بازیکنان با سبک های مختلف بازی است که داخل نبرد ها بسیار به شما کمک خواهد کرد. این قدرت که “Dash” نام دارد، به سادگی سرعت دویدن شما را افزایش خواهد داد.

شاید این قدرت مقداری پیش پا افتاده بنظر برسد، Dash کاربردهای زیادی دارد. جدای از اینکه می‌توانید سریع‌تر از دشمنان خود وارد تمامی ساختمان ها شوید و مواردی که دنبال آنها هستید را جمع کرده و از آنجا خارج شوید، سرعت سریع‌تر دویدن به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تصمیم‌گیری‌های بهتری طی مبارزات خود بگیرند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

12 دیدگاه در “معرفی بهترین کاراکترهای فری فایر به ترتیب | برسی 15 کاراکتر برتر

  1. علیرضا گفت:

    سلام ممنون از سایت خوبتون

  2. رضا امیری گفت:

    سلام من همیشه از دی جی آلوک استفاده میکنم 😂

    1. رضا گفت:

      سلام دستتون درد نکنه خیلی جالب بود.

    2. من گفت:

      خوبه که ، باعث میشه جونت پر شه!

  3. رادین رحیمی گفت:

    سلام مطلب مفیدی بود دستتون دردنکنه

  4. محمد امین یعقوبی گفت:

    سلام ممنون از مقاله خوبتون 😍🤍

  5. محمد مهدی گفت:

    دستتون دردنکنه ولی بنظر من دی جی آلوک بهترینه

  6. آدین گفت:

    دی جی آلوک با فاصله بهترین کاراکتر فری فایر

  7. یاسین غلامی گفت:

    دست سایت دردنکنه

  8. امیر رضا گفت:

    خیلی بدردم خورد دست شما دردنکنه خیلی وقتا یه اتفاقایی داخل فری فایر میفتاد اصلا نمیدونستم چی به چیه ولی این مقالرو خوندم فهمیدم.

  9. محمد کیلر گفت:

    سلام من بنظرم آلوک خیلی از کرونو یا بقیه ادما بهتره

  10. امیرمهدی گفت:

    سلام دمتون گرم سایت خوبیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *